Blog

O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, linkbuildingu a vůbec tématech týkajících se stavby a provozu webu.
SEO
optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimization).- podpora zobrazení stránky v organických výsledcích vyhledávání.
SEM
marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing) - placené marketingové aktivity realizované prostřednictvím vyhledáváčů a jiných platforem.

Zpětné odkazy jsou internetovými referencemi na webové stránky. Přivádí nové návštěvníky a jsou vodítkem pro hodnocení webu internetovými vyhledávači. Je to nejzákladnější forma propagace webu.

Nejočekávanějším projevem optimalizace webu je jeho viditelnost na prvních stránkách Googlu a Seznamu. Kvalitní SEO zviditelní web na mnoho různých frází a navíc generuje návštěvnost i mimo vyhledávače. SEO ale není o pozicích, ale o splněných cílech. Pokud se chcete rozvíjet a jste schopni uspokojit rostoucí poptávku, SEO je vhodnou cestou. 

Technické SEO nebo také základní SEO, se tak trochu podobá královně Koloběžce. Oblečené, neoblečené, co přijela, nepřijela. Základní SEO by mělo být součástí vytvářených webových stránek, ale samo o sobě nebude mít významný vliv na jejich úspěšnost ve vyhledávačích.

Pro běžného klienta bývá SEO mnohdy synonymem pro první v Googlu a Seznamu. Mírně poučený člověk si pak myslí, že stačí vhodný text nějak rozmístit na stránce a má to SEO. Poněkud barvitější skutečnost poodhaluje následující text.

Google neustále pase po větší a větší přízni svých návštěvníků. V tomto případě těch, kteří jej používají k vyhledávání. Snaží se jim nabízet výsledky, mnohdy až šité na míru a především bez zbytečného webového balastu. Update Panda je sice jen jednou z mnoha úprav, ovšem se zcela zásadním dopadem.

Poptat tvorbu webu