3 důvody, proč mne oslovit
- Spolehlivost
Někdy se na schůzku o pár minut opozdím a jsem z toho pak hodně nesvůj. Vždy ale dbám na kvalitu a dodržení dohodnutých termínů. Vyhýbám se střetu zájmů a ctím absolutní mlčenlivost. Zpravidla dopoledne a v době pracovní schůzky, se mi nedovoláte. Zásadně ale klientům volám zpět, jakmile je to možné! - Měřitelné výsledky
Budete vědět, co je cílem, jak k němu dojdeme a kdy jej dosáhneme. Vzdušné zámky nejsou můj obor. Raději mám konkrétní výsledky. - Osobní přístup, znalosti a zkušenosti
Komunikuji, zjišťuji, vysvětluji a upřesňuji. Sleduji trendy a nové přístupy. Nechci nechat klienta přešlapovat na místě.
Úplně všechno sám nezvládnu
V závislosti na náročnosti, cílech a termínech realizovaného projektu, se mohou objevit úkoly, u kterých nebudu váhat a přizvu specialistu.
Mám i kostlivce ve skříni
Od roku 2002 vím o třech klientech, se kterými jsem se rozešel opravdu ve zlém a stálo mne to nejen dost peněz. Se dvěma z nich jsem spolupracoval více než rok. Svým jednáním mne ale dostali do situace, kdy jsem přerušil jakoukoliv spolupráci. U třetího klienta jsem osudově zaváhal sám. Z pohledu statistiky to ale zároveň znamená, že pokud se dohodneme na spolupráci, bude to klapat.

Trocha prehistorické omáčky
Jakmile to šlo, stála mi pod stolem 486 za 42 000 Kč. Ta cena je až neuvěřitelná. K tomu se hodila kniha od Pavla Satrapy Web design. Přišlo HTML, CSS, FoxPro, ASP. Kolem PHP jsem, z nějakého neznámého důvodu, chodil s odstupem. Rok 1999 na sobě nesl první živnostenský list i faktura. Během následujících let jsem se učil a také jsem začal učit. Od roku 2002 se výrobě webů a jejich propagaci, věnuji na plný úvazek. Učit jsem se vlastně nepřestal do dnes. V tom jediném by ze mne mohl mít Lenin radost.
Vzdělání
- Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace, 2006 - 2011
- Univerzita Palackého v Olomouci, obor Sociologie, 1993 - 1996
Ostatní pracovní zkušenosti
- OLC Systems, s. r. o., - obchodní ředitel
- Sdružení CEPAC Morava - externí lektor
- Mora Moravia, a. s., - interní Public Relations
- Mora Moravia, a. s., - vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů