V Kotlerových učebnicích marketingu ten pojem sice nenajdete, a přesto báječně funguje. Zná jej i má manželka, která z něj má obavu v období, kdy mi vybírá nějaký dárek a já si půjčím její notebook.

V případě PPC kampaní se převážně pracuje se slovy a slovními spojeními, na která se inzeráty zobrazovat mají. Tedy s těmi, která úzce souvisí s nabídkou služeb. Ale potom jsou tu taková, která sice spouští inzeráty, ale vůbec se vám nehodí do krámu. S těmi je třeba co nejdříve skoncovat, protože kliknutí na inzerát je díky nim zbytečné a tedy drahé.

Další čtyři doporučení Googlu pro design mobilních stránek se týkají vyhledávání. Vzhled a funkce vyhledávání je pro mobilní uživatele zásadní, když chtějí ve spěchu najít, co je zajímá.

Ze soudku pro mobilní zařízení, cílení a značkování URL adres.

Neustále roste množství spotřebitelů, kteří k vyhledávání využívají mobilní internet. Pro společnosti tím ale stoupá důležitost webových stránek, které jsou k mobilním uživatelům přátelské. A takové zpravidla klasické firemní prezentace nejsou. Takže co dělá stránku vhodnou pro mobilní zobrazení? Google představil principy, které se vyplatí dodržet.

Můžete si jej někde pronajmout a můžete si jej nechat vyrobit kompletně na míru. Můžete ale také sáhnout po hotovém řešení, které bude pouze vaše. Takovou možností je VMart. Jedná se o komplexní řešení internetového obchodu, které je možné dále funkčně rozšiřovat. VMart je doplňkem redakčního systému, takže toto spojení nybízí jak prodej, tak tvorbu dalšího relevantního obsahu. O tom, že to skutečně stojí za úvahu, by vás mohla přesvědčit následující rychlá specifikace.

Šikovný webhosting bude útulným domovem vašeho webu na internetu. Bez něj budou sebelepší, krásné a propracované stránky k ničemu, protože je nikdo neuvidí. Webhosting jednoduše potřebujete! Ten nejlevnější webhosting je zdarma, ale zase nemá nic společného s nejlepším. Takže najít nejlepší nejlevnější webhosting, by mohlo dávat smysl.

V nejrůznějších internetových diskusích je, více či méně plamenně, zdůrazňováno, že už jen pouhou inzercí v Google AdWords, se z inzerující osoby (jinak neplátce DPH) automaticky stává plátce DPH. Naneštěstí se jedná o přesné citace zákona, velmi nepřesně interpretované, respektive vysvětlené.

Pro běžného klienta bývá SEO mnohdy synonymem pro první v Googlu a Seznamu. Mírně poučený člověk si pak myslí, že stačí vhodný text nějak rozmístit na stránce a má to SEO. Poněkud barvitější skutečnost poodhaluje následující text.

Google neustále pase po větší a větší přízni svých návštěvníků. V tomto případě těch, kteří jej používají k vyhledávání. Snaží se jim nabízet výsledky, mnohdy až šité na míru a především bez zbytečného webového balastu. Update Panda je sice jen jednou z mnoha úprav, ovšem se zcela zásadním dopadem.

Poptat tvorbu webu