Zásadními rozdíly mezi PPC a SEO jsou rychlost a flexibilita. Zatímco přínos PPC se projeví během dnů, SEO začne nést ovoce až po několika měsících. Chytrá PPC reklama vám vydělá i na SEO.

Nejočekávanějším projevem optimalizace webu je jeho viditelnost na prvních stránkách Googlu a Seznamu. Kvalitní SEO zviditelní web na mnoho různých frází a navíc generuje návštěvnost i mimo vyhledávače. SEO ale není o pozicích, ale o splněných cílech. Pokud se chcete rozvíjet a jste schopni uspokojit rostoucí poptávku, SEO je vhodnou cestou. 

Google už od listopadu 2014 ve svém mobilním vyhledávání upřednostňuje stránky, které jsou připraveny pro zobrazování na různých velikostech obrazovek mobilních zařízení. Není to samozřejmě tak, že mobilně přátelský web poskočí ve vyhledávání a najednou začne přivádět zástupy návštěv, když to před tím nedělal.

Technické SEO nebo také základní SEO, se tak trochu podobá královně Koloběžce. Oblečené, neoblečené, co přijela, nepřijela. Základní SEO by mělo být součástí vytvářených webových stránek, ale samo o sobě nebude mít významný vliv na jejich úspěšnost ve vyhledávačích.

V Kotlerových učebnicích marketingu ten pojem sice nenajdete, a přesto báječně funguje. Zná jej i má manželka, která z něj má obavu v období, kdy mi vybírá nějaký dárek a já si půjčím její notebook.

V případě PPC kampaní se převážně pracuje se slovy a slovními spojeními, na která se inzeráty zobrazovat mají. Tedy s těmi, která úzce souvisí s nabídkou služeb. Ale potom jsou tu taková, která sice spouští inzeráty, ale vůbec se vám nehodí do krámu. S těmi je třeba co nejdříve skoncovat, protože kliknutí na inzerát je díky nim zbytečné a tedy drahé.

Další čtyři doporučení Googlu pro design mobilních stránek se týkají vyhledávání. Vzhled a funkce vyhledávání je pro mobilní uživatele zásadní, když chtějí ve spěchu najít, co je zajímá.

Ze soudku pro mobilní zařízení, cílení a značkování URL adres.

Neustále roste množství spotřebitelů, kteří k vyhledávání využívají mobilní internet. Pro společnosti tím ale stoupá důležitost webových stránek, které jsou k mobilním uživatelům přátelské. A takové zpravidla klasické firemní prezentace nejsou. Takže co dělá stránku vhodnou pro mobilní zobrazení? Google představil principy, které se vyplatí dodržet.

Můžete si jej někde pronajmout a můžete si jej nechat vyrobit kompletně na míru. Můžete ale také sáhnout po hotovém řešení, které bude pouze vaše. Takovou možností je VMart. Jedná se o komplexní řešení internetového obchodu, které je možné dále funkčně rozšiřovat. VMart je doplňkem redakčního systému, takže toto spojení nybízí jak prodej, tak tvorbu dalšího relevantního obsahu. O tom, že to skutečně stojí za úvahu, by vás mohla přesvědčit následující rychlá specifikace.

Poptat tvorbu webu