Blog

O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, linkbuildingu a vůbec tématech týkajících se stavby a provozu webu.

Jsem živnostník s aktuální hodinovou sazbou 500 Kč. Ta cena se laikovi zpravidla zdá až divoce přemrštěná. Nic na tom nezmění skutečnost, že mne tato práce baví, živí, dost jsem studoval, stále se musím vzdělávat napříč obory, pracuji v IT a mám jisté zkušenosti. Konstatování, že v oboru je to cena spíše nižší, přilévá v diskusi olej do ohně.

Pokud jste fotograf, umělec nebo designer, potřebujete webové stránky, aby se o vás dozvěděli potencionální zákazníci. Je to nejlepší způsob, jak prezentovat své služby a najít nové klienty.

Dobrá doména je jako chytrá milenka. Může být sexy, platíte za ni, jste rádi, že ji máte, pomáhá vám, ale nikdy nebude úplně vaše. Pokud v nesprávnou dobu nezaplatíte, může se s ní mazlit někdo jiný.

Stránky bez administrace tvoříme také, ale slovy klasika, maximálně několikrát za deset let. Pokud tedy nebudete vytvářet skutečně jednoduché webové stránky bez nutnosti průběžné aktualizace, postavíme je na pevných základech uživatelsky přívětivého a spolehlivého redakčního systému Joomla.

Milostný život má podobné zákonitosti jako tvorba webových stránek. Čím více se věnujete přípravě, tím zajímavější je výsledek...

Mikrostránka se zpravidla věnuje jednomu konkrétnímu produktu nebo službě z nabídky. Bývá malého rozsahu, s jednoduchou navigací a s designem odlišným od oficiálního webu. Lépe se s ní pracuje ve vyhledávačích a účinně podporuje hlavní web. 

Pěkné, přehledné, s nabídkou jídel a nápojů. Navíc rychlé a s jednoduchým ovládáním. Takové stránky nabízím pro restaurace, hotely, kavárny nebo bary.

Ideální rozměr webové stránky je 900 pixelů na šířku. Možných je i 970. Někdy je výhodné použít také 1070 pixelů. Ovšem nejjistější je, že ideální rozměr se nedá takto určit. Takže jak je to s rozměry stránek?

Ať už je to tvorba objednávky, vyplnění poptávky nebo registrace odběratelů newsletteru, cesta formulářem ke konverzi by měla být co nejhladší. O tom je dalších pět typů Googlu k perfektnímu designu mobilních stránek.

Google už od listopadu 2014 ve svém mobilním vyhledávání upřednostňuje stránky, které jsou připraveny pro zobrazování na různých velikostech obrazovek mobilních zařízení. Není to samozřejmě tak, že mobilně přátelský web poskočí ve vyhledávání a najednou začne přivádět zástupy návštěv, když to před tím nedělal.

Poptat tvorbu webu