Můžete toho dělat opravdu hodně! Představte si, že na internetu hledáte nějakou službu. Potom si představte, co vás přesvědčí k tomu, že ji u konkrétního poskytovatele poptáte nebo objednáte. A do třetice si představte, že někdo hledá službu (nebo produkt), který nabízíte na svém webu vy. A jsme u jádra pudla.
Základem všeho snažení jsou dobře připravené webové stránky, resp. prezentace služeb. Komplexnost nabídky, vhodné popisy, podmínky, specifikace, doplňkové služby, ceny. Zkrátka informačně bohatý, strukturovaný a čtivý obsah, který návštěvníka přiměje k nákupu. Zároveň je to právě obsah, který vyhledávače používají pro hodnocení relevantnosti stránky na konkrétní vyhledávaný dotaz.
Základem návštěvnosti je tedy obsah. A potom i milion dalších možností, jak návštěvníka nalákat na web:
- Vhodný rozvoj vlastního obsahu,
- publikace na jiných webech,
- tvorba referenčních odkazů (linkbuilding),
- reklama ve vyhledávačích,
- zápisy v oborových katalozích,
- newslettery,
- případové studie,
- e-booky,
- a mnohé jiné z ranku SEO a SEM.