Trochu víc přitáhnout nebo povolit, aby se zvýšil výkon, ale nevylétla spotřeba. Prostředí se stále mění a konkurence ne a ne usnout. Při správě PPC reklam se neustále ukazuje nový prostoru pro úpravy a nové příležitosti.
Pokročilá správa PPC kampaní dělá z díry na peníze výhodnou investici. Smyslem práce je efektivní reklama, která je včas na správném místě, účinně osloví klienta a zajistí návratnost investic (ROI). Je jedno, jestli je to reklama ve vyhledávání na Googlu nebo Seznamu, v jejich obsahových sítích, textová nebo grafická, mobilní. Každý typ má svá pravidla, výhody i omezení. Při správě PPC reklamy preferuji následující postup.
Krok 1: Vyhledám co nejpřesnější klíčová slova
- Analýza klíčových slov ukáže desítky i stovky slov, která začnou přivádět návštěvníky.
- Výsledky upravím s ohledem na maximální výkon PPC reklamy.
- Seznam doplním o alternativy a rozdělím do tématických skupin.
Krok 2: Připravím správně strukturované PPC kampaně
- Úzce cílené a velmi přesné reklamní sestavy - textové i grafické.
- Remarketingem oslovím ty, kteří byli na webu, ale ještě si nic nekoupili.
- Jdu po měřitelných výsledcích, proto vše propojím s Google Analytics.
Krok 3: Vytvořím účinné PPC reklamy
- Titulky osloví Vaše potenciální zákazníky.
- Texty zdůrazní jedinečnost Vaší firmy, služeb nebo produktů.
- Různé varianty inzerátů pro jednotlivé skupiny slov.
Startuje výrazný růst návštěvnosti webu
Krok 4: Ladím a upravuji. Stále dokola...
- Zvyšování výkonu úspěšných, přidávání nových, odstraňování nevhodných slov.
- A/B testování nových, účinnějších variant inzerátů.
- Snižování cen za prokliky, zvyšování výnosů, návratnost investic (ROI).
Průběžně roste ziskovost webu
Jednoduše řečeno, je správa PPC kampaní o neustálém zlepšování, experimentování, nových možnostech, hledání a vyhodnocování účinnosti reklamy.