O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Milostný život má podobné zákonitosti jako tvorba webových stránek. Čím více se věnujete přípravě, tím zajímavější je výsledek...

7 kroků k ziskovému webu

Přejít na Internetu ke konkurenci, je otázkou několika kliknutí. Aby se to stávalo co nejméně a Váš web se stal skutečným obchodním kanálem, neměl by se při jeho vývoji vynechat žádný důležitý krok.

  1. Analýza cílů a potřeb zadavatele a analýza konkurence.
  2. Upřesnění obsahu a ostatních požadavků na internetové stránky.
  3. Návrh struktury webu.
  4. Tvorba navigace a úprava obsahu s ohledem na optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
  5. Grafické zpracování stránek a kódování.
  6. Spuštění, měření a ladění stránek.
  7. Pozicování ve vyhledávačích a ostatní marketingové aktivity.

Co Vám takový postup přinese?

Prestiž
Vyšší výnosy
Nižší náklady
Osobní uspokojení
Validní kód
Grafickou a obsahovou vyváženost
Vysokou návštěvnost z vyhledávačů
ZISK

Pár tipů, na které byste neměli skočit

  • Světlý text na tmavém pozadí může sice být efektní, ale obecně snižuje ochotu uživatele jej číst.
  • Malé výchozí písmo může budit dojem exkluzivity, ale velmi špatně se čte. Pokud navíc autor u důležitého obsahu nastaví pevnou velikost písma, návštěvník se dlouho nezdrží. Spoléhat na to, že uživatel si přece může písmo zvětšit v prohlížeči, je přinejmenším bláhové.
  • Mávnutí grafikovou rukou nad nedostatečným kontrastem grafiky a textu, je výsledkem ignorace faktu, že každý uživatel se na monitor dívá ve zcela odlišných světelných podmínkách.
  • Ať už se to líbí nebo ne, internetoví uživatelé mají hluboce zažité zvyky, které budou těžko měnit kvůli Vašemu webu. Logo tak budou hledat vlevo nahoře a pole pro vyhledávání pak zpravidla vpravo nahoře.
  • Věřte tomu, že pokud bude mít na všech stránkách efektní vysokou hlavičku a nad ní nějaké menu, budou mít návštěvníci sklon jej přehlížet.
  • Vložit na úvodní stranu webu texty typu o firmě, je stejné, jako by Globus rozesílal do schránek informace o počtech zaměstnanců, svém založení a majitelích, namísto letáku s upozorněním na slevy.

Šikovný, univerzální webhosting od C4 

  • 20 GB prostoru s automatickým navýšením o 2 GB ročně. 
  • PHP, MySQL, administrační systém, CRON, domény 3. řádu aj.
  • Ojediněle široká podpora: Joomla, WordPress, Drupal, PHP, MySQL a další.
  • Cena 1200 Kč na rok včetně vybrané domény. Žádné další poplatky! 

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854