Mikrostránka se zpravidla věnuje jednomu konkrétnímu produktu nebo službě z nabídky. Bývá malého rozsahu, s jednoduchou navigací a s designem odlišným od oficiálního webu. Lépe se s ní pracuje ve vyhledávačích a účinně podporuje hlavní web. 

Mikrostránky se často používají při uvádění nového produktu na trh. Jsou využívány jako prostor pro zevrubné seznámení návštěvníka s tou absolutní novinkou, kterou firma vrhla na trh. Na oficiální stránce by toto množství informací mohlo zapadnout nebo by narušovalo její strukturu. Samostatná, úzce zaměřená stránka je proto vhodným řešením. 

Obvyklé zaměření mikrostránek

Mikrostránka a vyhledávače

Mikrostránka je obsahově úzce zaměřena. Přesto, respektive právě proto, je možné ji na vhodná klíčová slova zviditelnit ve vyhledávačích (pokud je po daném produktu nebo službě poptávka). Stránka tak generuje vysokou cílenou návštěvnost a zároveň podporuje hlavní web.

Kam dál...

Tvorba mikrostránek a klasického webu se řídí stejnými principy. Podívejte se, jak u nás probíhá tvorba www stránek. Pokud si je budete chtít sami aktualizovat, dodáme je včetně vyspělého redakčního systému. A také pro microsite je důležité SEO - optimalizace pro vyhledávače.

Šikovný, univerzální webhosting od C4 

  • 20 GB prostoru s automatickým navýšením o 2 GB ročně. 
  • PHP, MySQL, administrační systém, CRON, domény 3. řádu aj.
  • Ojediněle široká podpora: Joomla, WordPress, Drupal, PHP, MySQL a další.
  • Cena 1200 Kč na rok včetně vybrané domény. Žádné další poplatky! 
Poptat tvorbu webu