Trochu víc přitáhnout nebo povolit, aby se zvýšil výkon, ale nevylétla spotřeba. Prostředí se stále mění a konkurence ne a ne usnout. Při správě PPC reklam se neustále ukazuje nový prostoru pro úpravy a nové příležitosti.

Pokročilá správa PPC kampaní dělá z díry na peníze výhodnou investici. Smyslem práce je efektivní reklama, která je včas na správném místě, účinně osloví klienta a zajistí návratnost investic (ROI). Je jedno, jestli je to reklama ve vyhledávání na Googlu nebo Seznamu, v jejich obsahových sítích, textová nebo grafická, mobilní. Každý typ má svá pravidla, výhody i omezení. Při správě PPC reklamy preferuji následující postup.

Krok 1: Vyhledám co nejpřesnější klíčová slova

  • Analýza klíčových slov ukáže desítky i stovky slov, která začnou přivádět návštěvníky.
  • Výsledky upravím s ohledem na maximální výkon PPC reklamy.
  • Seznam doplním o alternativy a rozdělím do tématických skupin.
 

Krok 2: Připravím správně strukturované PPC kampaně

  • Úzce cílené a velmi přesné reklamní sestavy - textové i grafické.
  • Remarketingem oslovím ty, kteří byli na webu, ale ještě si nic nekoupili.
  • Jdu po měřitelných výsledcích, proto vše propojím s Google Analytics.
 

Krok 3: Vytvořím účinné PPC reklamy

  • Titulky osloví Vaše potenciální zákazníky.
  • Texty zdůrazní jedinečnost Vaší firmy, služeb nebo produktů.
  • Různé varianty inzerátů pro jednotlivé skupiny slov.

Startuje výrazný růst návštěvnosti webu

Krok 4: Ladím a upravuji. Stále dokola...

  • Zvyšování výkonu úspěšných, přidávání nových, odstraňování nevhodných slov.
  • A/B testování nových, účinnějších variant inzerátů.
  • Snižování cen za prokliky, zvyšování výnosů, návratnost investic (ROI).
 

Průběžně roste ziskovost webu

Jednoduše řečeno, je správa PPC kampaní o neustálém zlepšování, experimentování, nových možnostech, hledání a vyhodnocování účinnosti reklamy.

Poptat tvorbu webu