O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Návratnost investice je pro PPC klíčovou metrikou. Na základě několika ukazatelů je lehké ji spočítat a určit finanční (ne)výhodnost jednotlivých kampaní. 

Trochu víc přitáhnout nebo povolit, aby se zvýšil výkon, ale nevylétla spotřeba. Prostředí se stále mění a konkurence ne a ne usnout. Při správě PPC reklam se neustále ukazuje nový prostoru pro úpravy a nové příležitosti.

V Kotlerových učebnicích marketingu ten pojem sice nenajdete, a přesto báječně funguje. Zná jej i má manželka, která z něj má obavu v období, kdy mi vybírá nějaký dárek a já si půjčím její notebook.

V případě PPC kampaní se převážně pracuje se slovy a slovními spojeními, na která se inzeráty zobrazovat mají. Tedy s těmi, která úzce souvisí s nabídkou služeb. Ale potom jsou tu taková, která sice spouští inzeráty, ale vůbec se vám nehodí do krámu. S těmi je třeba co nejdříve skoncovat, protože kliknutí na inzerát je díky nim zbytečné a tedy drahé.

Ze soudku pro mobilní zařízení, cílení a značkování URL adres.

V nejrůznějších internetových diskusích je, více či méně plamenně, zdůrazňováno, že už jen pouhou inzercí v Google AdWords, se z inzerující osoby (jinak neplátce DPH) automaticky stává plátce DPH. Naneštěstí se jedná o přesné citace zákona, velmi nepřesně interpretované, respektive vysvětlené.

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854