O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Zpětné odkazy jsou internetovými referencemi na webové stránky. Přivádí nové návštěvníky a jsou vodítkem pro hodnocení webu internetovými vyhledávači. Je to nejzákladnější forma propagace webu.

Jak zpětné odkazy pomáhají

  • Významně ovlivňují fulltextové vyhledávače a tedy i návštěvnost a úspěšnost Vašeho webu.
  • Přivádí návštěvníky - stačí na odkaz klepnout a máte návštěvníka na webu.

Jak a kde zpětné odkazy vytvářím

Samotný linkbuilding je možné rozdělit na dvě formy:

  • aktivní - vyhledávání možností, kam zpětný odkaz umístit.
  • pasivní - lidé na web odkazují sami o sebe. Např. díky vynikajícímu obsahu, jedinečným službám atd.

Zdroje k tvorbě odkazů

  • Úzce specializované internetové katalogy.
  • Promyšlená výměna odkazů.
  • Publikace článků nebo zpráv.
  • Diskuse, blogy, konference.
  • Tvorba nebo pomoc při tvorbě obsahu.
  • Tvorba vlastních propagačních mikrostránek.
  • Poskytování atraktivního obsahu.

Pokročilý linbuilding je součástí optimalizace pro vyhledávače.

 

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854