O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Zpětné odkazy jsou internetovými referencemi na webové stránky. Přivádí nové návštěvníky a jsou vodítkem pro hodnocení webu internetovými vyhledávači. Je to nejzákladnější forma propagace webu.

Technické SEO nebo také základní SEO, se tak trochu podobá královně Koloběžce. Oblečené, neoblečené, co přijela, nepřijela. Základní SEO by mělo být součástí vytvářených webových stránek, ale samo o sobě nebude mít významný vliv na jejich úspěšnost ve vyhledávačích.

Nejočekávanějším projevem optimalizace webu je jeho viditelnost na prvních stránkách Googlu a Seznamu. Kvalitní SEO zviditelní web na mnoho různých frází a navíc generuje návštěvnost i mimo vyhledávače. SEO ale není o pozicích, ale o splněných cílech. Pokud se chcete rozvíjet a jste schopni uspokojit rostoucí poptávku, SEO je vhodnou cestou. 

Pro běžného klienta bývá SEO mnohdy synonymem pro první v Googlu a Seznamu. Mírně poučený člověk si pak myslí, že stačí vhodný text nějak rozmístit na stránce a má to SEO. Poněkud barvitější skutečnost poodhaluje následující text.

Google neustále pase po větší a větší přízni svých návštěvníků. V tomto případě těch, kteří jej používají k vyhledávání. Snaží se jim nabízet výsledky, mnohdy až šité na míru a především bez zbytečného webového balastu. Update Panda je sice jen jednou z mnoha úprav, ovšem se zcela zásadním dopadem.

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854