O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Mikrostránka se zpravidla věnuje jednomu konkrétnímu produktu nebo službě z nabídky. Bývá malého rozsahu, s jednoduchou navigací a s designem odlišným od oficiálního webu. Lépe se s ní pracuje ve vyhledávačích a účinně podporuje hlavní web. 

Pěkné, přehledné, s nabídkou jídel a nápojů. Navíc rychlé a s jednoduchým ovládáním. Takové stránky nabízíme pro restaurace, hotely, kavárny nebo bary.

Ideální rozměr webové stránky je 900 pixelů na šířku. Možných je i 970. Někdy je výhodné použít také 1070 pixelů. Ovšem nejjistější je, že ideální rozměr se nedá takto určit. Takže jak je to s rozměry stránek?

Ať už je to tvorba objednávky, vyplnění poptávky nebo registrace odběratelů newsletteru, cesta formulářem ke konverzi by měla být co nejhladší. O tom je dalších pět typů Googlu k perfektnímu designu mobilních stránek.

Technické SEO nebo také základní SEO, se tak trochu podobá královně Koloběžce. Oblečené, neoblečené, co přijela, nepřijela. Základní SEO by mělo být součástí vytvářených webových stránek, ale samo o sobě nebude mít významný vliv na jejich úspěšnost ve vyhledávačích.

Google už od listopadu 2014 ve svém mobilním vyhledávání upřednostňuje stránky, které jsou připraveny pro zobrazování na různých velikostech obrazovek mobilních zařízení. Není to samozřejmě tak, že mobilně přátelský web poskočí ve vyhledávání a najednou začne přivádět zástupy návštěv, když to před tím nedělal.

Zásadními rozdíly mezi PPC a SEO jsou rychlost a flexibilita. Zatímco přínos PPC se projeví během dnů, SEO začne nést ovoce až po několika měsících. Chytrá PPC reklama vám vydělá i na SEO.

Nejočekávanějším projevem optimalizace webu je jeho viditelnost na prvních stránkách Googlu a Seznamu. Kvalitní SEO zviditelní web na mnoho různých frází a navíc generuje návštěvnost i mimo vyhledávače. SEO ale není o pozicích, ale o splněných cílech. Pokud se chcete rozvíjet a jste schopni uspokojit rostoucí poptávku, SEO je vhodnou cestou. 

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854