O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Pěkné, přehledné, s nabídkou jídel a nápojů. Navíc rychlé a s jednoduchým ovládáním. Takové stránky nabízíme pro restaurace, hotely, kavárny nebo bary.

Ideální rozměr webové stránky je 900 pixelů na šířku. Možných je i 970. Někdy je výhodné použít také 1070 pixelů. Ovšem nejjistější je, že ideální rozměr se nedá takto určit. Takže jak je to s rozměry stránek?

Ať už je to tvorba objednávky, vyplnění poptávky nebo registrace odběratelů newsletteru, cesta formulářem ke konverzi by měla být co nejhladší. O tom je dalších pět typů Googlu k perfektnímu designu mobilních stránek.

Technické SEO nebo také základní SEO, se tak trochu podobá královně Koloběžce. Oblečené, neoblečené, co přijela, nepřijela. Základní SEO by mělo být součástí vytvářených webových stránek, ale samo o sobě nebude mít významný vliv na jejich úspěšnost ve vyhledávačích.

Google už od listopadu 2014 ve svém mobilním vyhledávání upřednostňuje stránky, které jsou připraveny pro zobrazování na různých velikostech obrazovek mobilních zařízení. Není to samozřejmě tak, že mobilně přátelský web poskočí ve vyhledávání a najednou začne přivádět zástupy návštěv, když to před tím nedělal.

V Kotlerových učebnicích marketingu ten pojem sice nenajdete, a přesto báječně funguje. Zná jej i má manželka, která z něj má obavu v období, kdy mi vybírá nějaký dárek a já si půjčím její notebook.

V případě PPC kampaní se převážně pracuje se slovy a slovními spojeními, na která se inzeráty zobrazovat mají. Tedy s těmi, která úzce souvisí s nabídkou služeb. Ale potom jsou tu taková, která sice spouští inzeráty, ale vůbec se vám nehodí do krámu. S těmi je třeba co nejdříve skoncovat, protože kliknutí na inzerát je díky nim zbytečné a tedy drahé.

Další čtyři doporučení Googlu pro design mobilních stránek se týkají vyhledávání. Vzhled a funkce vyhledávání je pro mobilní uživatele zásadní, když chtějí ve spěchu najít, co je zajímá.

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854