O webdesignu, SEO, PPC, reklamě, copywritingu, barvách, návratnosti investic, AdWords, linkbuildingu a dalších zajímavostech z ranku internetového marketingu.

Jsem živnostník s aktuální hodinovou sazbou 400 Kč. Ta cena se laikovi zpravidla zdá až divoce přemrštěná. Nic na tom nezmění skutečnost, že mne tato práce baví, živí, dost jsem studoval, stále se musím vzdělávat napříč obory, pracuji v IT a mám jisté zkušenosti. Konstatování, že v oboru je to cena spíše nižší, přilévá v diskusi olej do ohně.

Pokud jste fotograf, umělec nebo designer, potřebujete webové stránky, aby se o vás dozvěděli potencionální zákazníci. Je to nejlepší způsob, jak prezentovat své služby a najít nové klienty.

Dobrá doména je jako chytrá milenka. Může být sexy, platíte za ni, jste rádi, že ji máte, pomáhá vám, ale nikdy nebude úplně vaše. Pokud v nesprávnou dobu nezaplatíte, může se s ní mazlit někdo jiný.

Návratnost investice je pro PPC klíčovou metrikou. Na základě několika ukazatelů je lehké ji spočítat a určit finanční (ne)výhodnost jednotlivých kampaní. 

Trochu víc přitáhnout nebo povolit, aby se zvýšil výkon, ale nevylétla spotřeba. Prostředí se stále mění a konkurence ne a ne usnout. Při správě PPC reklam se neustále ukazuje nový prostoru pro úpravy a nové příležitosti.

Stránky bez administrace tvoříme také, ale slovy klasika, maximálně několikrát za deset let. Pokud tedy nebudete vytvářet skutečně jednoduché webové stránky bez nutnosti průběžné aktualizace, postavíme je na pevných základech uživatelsky přívětivého a spolehlivého redakčního systému Joomla.

Zpětné odkazy jsou internetovými referencemi na webové stránky. Přivádí nové návštěvníky a jsou vodítkem pro hodnocení webu internetovými vyhledávači. Je to nejzákladnější forma propagace webu.

Milostný život má podobné zákonitosti jako tvorba webových stránek. Čím více se věnujete přípravě, tím zajímavější je výsledek...

Stavím weby a návštěvníkům k nim dláždím cesty
© Karel Chrobák 2002 - 2018 | (+420) 777 985 854